Afiseaza rezultate

Acum e mai simplu sa trimiti in garantie sau sa returnezi produsele. Tu doar selectezi in comanda produsul si noi trimitem curierul sa ridice coletul. Cum faci asta?

Intri in contul tau, din dreapta sus a paginii. 


Aici selectezi istoric si detalii comenzi. Astfel, vei vedea toate comenzile plasate de catre tine. Alegi comanda din care a facut parte produsul, dand click pe numarul de referinta comanda.

Vei ajunge sa vizualizezi comanda.

Aici selectezi produsul/produsele pe care doresti sa le trimiti la garantie sau sa le returnezi, bifand casuta din fata produsului. Ne scrii ce s-a intamplat si apoi apesi butonul Genereaza un bon de retur/garantie.  Astfel, in contul tau, la ”Produse pentru retur/garantie”, va aparea aceasta cerere de retur/garantie.

Daca dai click pe Numar retur/garantie, vei vizualiza lista de produse alese pentru retur/garantie si detalii despre statusul cererii. In cel mai scurt timp, noi vom confirma cererea si statusul acesteia se va modifica. (Vezi mai jos detalii statusuri cerere) Dupa aceasta modificare, la Bon retur/garantie va aparea un PDF pe care il poti descarca pentru a verifica datele de contact si de livrare, sa fii sigur ca ne-ai lasat datele corecte. De aici incolo, ne ocupam noi sa trimitem curierul, sa primim coletul si sa rezolvam cat mai rapid problema descrisa in mesajul lasat de catre tine.

 

Detalii statusuri cerere:

In asteptarea confirmarii: Cererea este inregistrata, un operator va confirma luarea la cunostinta a cererii tale.

In asteptarea pachetului: Asteptam sa vizualizezi PDF-ul bon retur/garantie, te sunam sa ne asiguram ca totul e in regula si trimitem curierul spre tine.

Pachetul a fost receptionat: Coletul tau a ajuns la noi si ne ocupam sa fie gata in cel mai scurt timp.

Returnare/Trimitere in garantie anulata: Daca te-ai razgandit intre timp si ne anunti, cererea ta va avea acest status.

Returnare/Garantie finalizata:  Inseamna ca produsele au plecat de la noi catre tine sau ca am rambursat valoarea produselor.

Extragaranţie de retur

Dacă pe parcursul folosirii produsului nu mai eşti mulţumit de produs din diferite motive, pe toată perioada garanţiei îţi oferim posibilitatea schimbării acestuia cu oricare alt produs de pe site. Unul dintre colegii de la suport tehnic te pot indruma sa faci cea mai buna alegere. Scrie-ne la [email protected] sau [email protected] 

Cum funcţionează acest serviciu?

Foarte simplu: în primul rând identifici pe site-ul nostru produsul pe care vrei să îl returnezi (astfel afli suma de care dispui pentru un alt produs. Evaluăm produsul cumpărat de la noi la preţul afişat pe site la momentul respectiv). Poţi achiziţiona orice alt produs de suma respectivă sau achitând o diferenţă, în funcţie de produsul nou pe care l-ai ales.

În primele 30 de zile de la cumpărarea produsului ai posibilitatea returnării acestuia şi rambursării integrale a banilor (produsul trebuie să respecte condiţiile minime de garanţie înscrise în certificatul de garanţie). Returul se poate face direct în unul dintre magazinele noastre sau folosind un curier. Taxele de transport vor fi suportate de client în cazul în care se solicită rambursarea nejustificată a banilor. Returul se va face numai după ce se va anunţa în prealabil un reprezentant al firmei noastre. Produsul returnat trebuie să deţină etichetele de garanţie intacte.

Produsele trebuie să fie însoțite de formularul Retur Marfă, pe care îl găsiți mai jos. Rambursarea banilor se face în termen de 14 zile de la primirea și verificarea produsului.Vom efectua această rambursare prin transfer bancar, in acest sens fiind necesar sa ne furnizați un cont IBAN precizând și titularul acestuia.

!Calculatoarele cu licenţe software nu se pot returna, precum și produsele consumabile dacă nu este înscris altfel în certificatul de garanție!


Compara 0

Cosul este gol

To be determined Shipping
0,00 lei Taxa de Mediu
0,00 lei Total

Finalizeaza comanda